Ontmoeting met Yisak's moeder en oma - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Yisak - WaarBenJij.nu Ontmoeting met Yisak's moeder en oma - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Yisak - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met Yisak's moeder en oma

Door: Inger

Blijf op de hoogte en volg Yisak

13 Juli 2007 | Ethiopië, Addis Abeba

13 juli had Inger een gesprek met Yisak's moeder en oma. Heel bijzonder om hen te mogen ontmoeten. Dat vonden zij andersom trouwens ook.
Fijn dat we nu meer over Yisak's achtergrond weten. Ook hebben we zelfs zijn schoolrapportje van zijn moeder gekregen. We hebben het hele gesprek gefilmd, dus daar zal yisak later vast blij mee zijn.

• 20 Juli 2007 - 20:22

Marijke Bot:

Wauw! Een gesprek met Yisaks moeder en met zijn oma! Wat moet dat indrukwekkend geweest zijn. Zoiets vergeet je nooit meer.
    Wat goed van zijn moeder om hier aan mee te werken.
    Wat fijn voor Yisak dat hij dit later nog zal hebben.

Yisak

Deze site gaat over onze reizen naar Ethiopie. De eerste reis was in 1997. We doen hier verslag van onze reis naar ethiopie om onze zoon Yisak op te halen en van enkele mijlpalen in de voorbereiding. De tweede reis is in 2012. We doen verslag van de eerste keer dat Yisak terugkeert naar zijn roots in Ethiopie. De derde reis is in 2018. Yisak is nu 17 jaar oud en we gaan met hem terug naar Ethiopie. We bezoeken zijn familie en maken een mooie rondreis door het noorden van hetland.