Nu echt pappa en mamma - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Yisak - WaarBenJij.nu Nu echt pappa en mamma - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Yisak - WaarBenJij.nu

Nu echt pappa en mamma

Door: Inger en Wouter

Blijf op de hoogte en volg Yisak

08 Juni 2007 | Nederland, Haarlem

Vanochtend kwam het telefoontje van Wereldkinderen: Gisteren heeft de rechtbank in Ethiopie de adoptie-uitspraak gedaan. Yisak is dus nu naar Ethiopisch recht echt ons kind! En wij zijn pappa en mamma. Hoera!

Pffft. We vonden het toch nog even spannend, toen ze maar niet belden gisteren (want we wisten dat de rechtbankzitting gisteren was), maar gelukkig er ontbrak geen formuliertje en iedereen die erbij moest zijn (ook zijn moeder) had de weg naar de rechtbank kennelijk kunnen vinden en heeft zich niet bedacht.

Als extra bonus kregen we vandaag ook nog 3 nieuwe foto's van Yisak, waarop hij poseert met de knuffel en het fotoboekje dat we hem hebben toegestuurd. We worden er helemaal blij van!

• 03 Juli 2007 - 17:57

Francis:

Wat goed te lezen dat jullie volgende week gaan vertrekken!!
    Gefeliciteerd met jullie ouderschap!
    kus,

Fran

• 09 Juli 2007 - 09:54

Paulien:

Ik kreeg vandaag dit adres door van J. Fijn dat ik nu ook mee kan lezen.
    Morgen op reis naar jullie zoon.
    Een fantastische reis en kennismaking toegewenst. Geniet er vooral van.
    liefs Paulien

• 09 Juli 2007 - 17:38

Marijke Bot:

Wat fijn voor jullie dat je Yisak nu mag halen. Wat spannend allemaal.
    Heel veel geluk samen!
    Marijke

Yisak

Deze site gaat over onze reizen naar Ethiopie. De eerste reis was in 1997. We doen hier verslag van onze reis naar ethiopie om onze zoon Yisak op te halen en van enkele mijlpalen in de voorbereiding. De tweede reis is in 2012. We doen verslag van de eerste keer dat Yisak terugkeert naar zijn roots in Ethiopie. De derde reis is in 2018. Yisak is nu 17 jaar oud en we gaan met hem terug naar Ethiopie. We bezoeken zijn familie en maken een mooie rondreis door het noorden van hetland.